ilkiminannesi 1 ekimde opu oldum Tüp bebek de rahim dinlendirme yaptık . Opu sonrası ara kanma olcak diye söylediler bugün oldu da ama gerçek regl de haber ver ilk gün denildi onu ne zaman olcam tüp bebek anneleri bilgilendirir misiniz beni ?
Simlifar ilkiminannesi merhaba 2 adet sonra oluyor bu adette değil bir dahaki adet olmanızda haber veriyorsunuz
ilkiminannesi Simlifar yani mesela ben 18 Eylül de oldum ya 18 i gerçek regl günüm mü olcak ? Bu ara kanama ne kadar sürüyor orkid taktım biraz kasıklarım ağrımaya başladı
Simlifar ilkiminannesi sen şimdi adet olucaksın yumurta toplamadan 5 gün sonra falan adet oluyorsun onda değil bir sonraki ay da gidiceksin
ilkiminannesi Simlifar regl gbi oldum zaten baya bildiğim bugünü normal adet sayıp kasım da da bugün ilk gün regl olmam gerekiyor yani
ilkiminannesi Simlifar evet tam o zamana denk geldi 1 Ekim de opu oldum . 6 Ekim de pembe kan geldi az az sonra regle döndü
Simlifar ilkiminannesi evet kasım da adet olduğunda gidiyorsun kuzum o sürede hem yumurtaların dönllenip embriyo olcak hemde sen dinlenmiş olacaksın
Simlifar ilkiminannesi olmaz ama siz yine dikkat edin adet kanaması normal adet gibi geçer normalde kaç gün oluyorsanız okadsr sürer bende öyle olmuştu
ilkiminannesi mom28_ ilkde pembe pembe leke geldi sonraki gün regl gbi ve hala devam ediyor sanırım bir hafta sürecek bu
mom28_ ilkiminannesi evet ya dün akşam pembe leke geldi şimdi normal regl şeklinde geliyor sanki doktor 14 15 gün sonra olursun demişti diye hatırlıyorum 4 5 mi dedi acaba yanlıs anladım çünkü sizle bire bir aynı ilerliyoruz bikac yorum okudum onlarda 5.günde regl olmuş