rabia_km Kızlaar ben anne yanı beşik almalımıyım almamalımıyım çok kararsızım odasına büyüyen beşikten almayı düşünüyorum falat anne yanı genede şartmı sizce ne almalıyım fikir verirmisiniz?🥰
Leontiine rabia_km ben odasındaki yatağından hariç anne yanı aldım ilk başta bizim yanımızda yatacak mecbur elele baby nin kini aldık.
MhysaTheGreat rabia_km tekerlekli ahşap beşik almayın da ne alırsanız alın cinnet bir şey sürekli kayıyor sabitlediğim halde
bluemom24 Oda yapamayacağım için kanz pretty plus aldım güzel kullanışlı duruyor lcw uygulamasında indirimde
rabia_km Dediğiniz markaların hepsine baktık çok güzeller ben büyük bişi almak istemedim hepsini değerlendircem bilmiyorum becerebilirsem 5.6 ayında odasına alıştırmak istiyorum inşallah öyle olur😂