Fatosavci merhaba benim de 26 haftada 670 gramdı ve doktorum birazcık küçük ama takip edelim dedi. 29 haftada tekrar gittiğimde bebeğim 1080 gramdı ve perinatolojiye gitmemi istedi. Ertesi gün hemen perinatolojiye gittim ve 1050 gram çıktı. Doktor bacak boyu da kısa. 10-12 gün kadar küçük dedi. Kan, idrar tahlilleri alındı. 24 saatlik idrar alındı. Kan akışı ve plasentada bir sorun olmadığını söyledi ve 3 güne bir takip önerdi. 3 gün sonra tekrar gittiğimde bebeğimin 1290 gram olduğunu, bacak boyunun pozisyondan dolayı kısa ölçüldüğünü ve geriliğin sorun olmayacak kadar az olduğunu öğrendim. Doktor minyon da olabilir, hiçbir sorun yok, korkmaya hiç gerek yok dedi. 1 hafta sonra, 30+3 de tekrar gittim ve bebeğim 1378 gram olduğunu, evet biraz küçük ama sorunun hâlâ olmadığını öğrendim. Çok şükür kilo alıyor ve kilo almış olması çok önemli. Ben şuan sadece perinatoloji takipliyim ve doktorum bu geriliğin arası çok açılırsa, gelişim tamamen durur bebek hiç kilo almazsa yatış verir erken doğum yapabiliriz dedi, ama kilo alımı güzel olduğu için de gerek olacağını zannetmiyorum dedi. Perinatolojiye bi gidin, gerekli testler takipler yapılır. Herhangi bir problem yoksa zaten minyon bebek deniyor. Rabbim hepimize sağlıklıca yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺 korkma ve bebeğe kilo aldıran şeylere çok fazla kafanı takma, ben denedim ama bende pek işe yaradı diyemem çünkü almayan bebek almıyor gerçekten, ona yararlı ve yeterli olan gidiyor sadece🥹❤️🩹