34+4 gebeliğim var bugün kasılma şikayetiyle nst istendi nst de 90 a kadar sancı çıktı doktorum adalat crono 30 mg günde 3 defa verdi. 3 gün sonra tekrar nst istedi. Bu ilacı kullanıp sancısı düzene giren var mı acaba? 34 haftalık çok erken dedi doktorum riskli doğum olduğunu söyledi hanımlar çok korkuyorum ilaç hakkında bilgi verir misiniz 🥺