Ben de tip 1 diyabet hastasıyım 25 haftalık gebeyim değerim 10.8 ken hamile kaldım doktorlar alabiliriz istersen büyümeden dediler .İstemedim ama bu değerlerle hamile kaldığım için çok korkulu günler geçirdim her zaman bir engeli çıkabilir diyorlar şu an sağlıklı gözüküyor umarım ilerleyen süreçte bir şey çıkmaz .Korkuyla geçirmek istemiyorsan çok dikkat edip değerini 6 nın altına düşürüp hamile kalmalısın.Değerinin yüksek olması hamile kalmayada engelmiş hastanede yartıgım sürece doktor bana bu değerle mucize gibi olmuş hamile kalman demişti .Lütfen değerini düşürdüğünde planlı bir şekilde hamile kal .Benimde doğum için endişem var nasıl olacağını çok merak ediyorum