Hamileliklerimde aşırı iştahsız oluyorum. Bu üçüncü gebeliğim ve tamamen sürpriz oldu. İlk gebeliğimde de dokuz ay boyunca doğru düzgün akşam yemeği bile yiyememiştim. Yani gerçekten iştahım tamamen kesiliyor, her şeyden tiksiniyorum.İlk çocuğum 2.800 gram, ikincisi de 2.980 gram civarındaydı. Beslenmeyle bir ilgisi var mı bilmiyorum ama bu gebelikte de aynı durumdayım. Şu an 7 haftalığım ve hala sabah yaptığım kahvaltının üzerindeyim. Bu durumu yaşayan başka biri var mı bilmiyorum ama ben gerçekten hiçbir şey yiyemiyorum. Bebeklerim bu yuzden zayıf doğuyor olabilir mi ? Yada ne yapmam lazım kızlar zorluyorum ama yiyemiyorum.