Kizlar avent biberon var oğlumdan kalma. Biberon emzigini degistirmek istiyorum ama hem yenidoganda kullanilsin hem biraz buyuyunce de kullanabilsin istiyorum orta halli. Zaten göğsümu emziririm yenidogan olarak biberonu çok vermem diye düşünüyorum. Zorlanirsan ilk başta siringa falan denerim. Zaten ikinci çocuk olacağı icin tecrübeliyim. Yine de yanimda bulunsun diye orta ayarda biberon basligi alacagim. Aventin 3 numarasi nasil olur sizce? Bi de lansinoh krem alacagim. 10 ml yeter mi. Oglumda çok ise yaramisti ama 40 ml fazla gelmisti baya kaldi. Bunda 10 ml alsam cok mu az olur sizce?