Kızlar ben 18+3 oldum. Ve 4 kilo almışım(( hamile dieti yaparsam kilo almamı durdururmu? Ve ya bebeğe bi zararı olurmu? Öyle sıkı bi diyet değil de, mesela ekmeyi, şekeri tamamen kesmeyi düşünüyorum. Ara öğünleri yememeyi falan. Nasıl olur bi fikrinizi alayım(