Merhaba arkadaşlar ikizlerim olcak Allah'ın izniyle az kaldı ama hala kararsızım çok isim seçmek baya zormuş 😄🙈 biri kız biri erkek olcak kız için babası Zehra ismini koymak istedi ama ben erkek isminde kararsızım Ensar koymak istiyorum sizce nasıl isim ? Eşim de Ertuğrul olsun diyor hangisi sizce ? Yada beğendiğiniz başka erkek isimleri neler ? Teşekkür ederim şimdiden 💕