Zlhakrnn muhtemelen vardır siz diyetinize uyun hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için şeker çıksa da diyet verecekti zaten o yüzden uyun diyete mutlaka ki zaten şekeri olmayan bir gebe bile o diyetlere uygun beslenmeli hamilelik o zaman çok daha rahat geçiyor benim doktorum 2. Hamileliğim olmasına ragmen ilkinde yaptigi uyarıyı yaptı 2 canlisin 2 mideli değil karnındaki kanindan beslenecek düzgün beslen saglikli beslen dedi inanın ikiz gebeydim 6 kilo aldım sadece güzel beslenerek he su da var hiç kilo almasaniz bile şeker çıkabilir o yüzden mutlaka diyete uyun