hm_371 Merhaba 38 haftalık gebeyim ama aşırı baskı var rahmim de yuruyemiyorum resmen otursam ağrıyor yatsam öyle baskı acıyor normal mı doğum mu çok yakın anlamadım bu kadar baskı normal mi
Karanfill hm_371 bende 38 im aynı bu sekilde oluyor. Aşırı baskı hissi var. Yatsam yatamiyom otursam oturamiyom
hm_371 Karanfill bu kadar olması normal mi ki baya acıyor ya acaba doğum mu yaklaştı diye de düşünmeye başladım