geleneksel1annem Karanfill doğum için düzenli aralıklı sancı isteniyor zaten düEnsiz olup açılması olana da Sünni sancı ile destek verildiğini biliyorum ama yanlıl yönlendirmrk istemem. Nasıl bi düzensizlik mesela bahsettiğin
Bebissever mardine474 40+5 im daha bu sabah muayene de 0 cm açıktı. Ama suan bebek dehset mi hareketli desem yoksa karnımın içinde kasılmalar mı var desem bilemiyorum bu baslangıc olabilir mi ? Agrı yok sancı yok ama bi degişik suan karnım kıpır kıpır asla bu kadar hareket etmezdi
geleneksel1annem Karanfill bu düzensiz değil düzenli sancı 🙈 suyun geldi mi? Doktor’un iletişime geçtin mi?
Karanfill geleneksel1annem yok geçmedim ama bu sancıları ikinci hamileliğimde yaşadım bu şekilde doğum yapmıştım. Şuan 3. Hamileligimdeyim bunda daha sancı falan hissetmiyorum
Betulayd Benim düzensizdi düzenleyici iğne yapıldı sonra doğurdum zaten ama suni sancı gibiydi değil dediler, ne olduysa o iğneden sonra oldu😅
Betulayd Karanfill vardı hastaneye gittiğimde 6 cm olmuştu ama evde 7 saat sancı çektim dayanamayacak hale gelince hastaneye gittim