iremb12 Kızlar merhaba 3-4 gündür karnım çok sertleşiyor bazen duramıcak gibi ağrı yapıyor, ve vajinama baskı yapıyor sizde durumlar nasıl?
Kocbuse65 iremb12 çok normal hatta bir tarafta toplanmayada başlayacak çok güzel bir duygu tadını çıkarın 😍 sağlıcakla kucağınıza alın 🙏🏻😍
Zumra-nur46p iremb12 aynı durumdayız Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah vaktinde kolaylıkla 🥺
Sedaolmz Aynı seninle şuan benim haftam iğne batar gibi baskı oluyo bebek o kadar hareketli ki anlayalamadım