cansu2105 Kızlar 20. Haftadayim ayrıntılı ultrasonda bebeğimin böbreğinin birinin büyük olduğu söylendi, böyle bir durumla karşılaşan var mı çok üzülüyorum
babygirl02 cansu2105 bende 20. Haftada gittim safra kesesi görünmedi doktor 2 hafta sonra çağırdı bakalım bu perşembe gidicem biraz korkuyorum açıkçası
cansu2105 Sizin bebeğiniz de mi kız peki benim kızım olacak. Böbreği büyük deyince cinsiyetine sevinemedim bile