Kelebek123 15 haftalık hamileyim 1 kez bile ağrı sancı olmadı. Rahmi tutan kaslar güçsüz ve kısa olduğu zaman hamilelikte bu ağrılar oluyor ve Doğumda da çok şiddetli sancı yaşanıyor. Egzersiz veya hamile yogasıyla rahim bağlarını güçlendirmenizi ve esnetmenizi tavsiye ederim 🙏🏻 Umarım en kısa zamanda geçer 🥰🙏🏻