Kardelen1010 Hanımlar 1 2 gündür karnımda titreme oluyor baya da hareketli 37 haftalıgız sebebi ne sizce yaşayan var mı
geleneksel1annem Kardelen1010 benim de ıluyır bazen hiç anormal mi diye düşünmedim çok şükür sağlıklı bebeğim🙈
Kardelen1010 Esmakeskin hıçkırığını hissediyorum ama bu daha başka aniden bi titreme oluyor bikaçkez yaşadım doktor muayeneme var daha buraya sormak istedim
hamcokelek33 Kardelen1010 bende de oluyordu burda kordonuyla oynuyor gibi bişey okumuştum🥹 tabii yanlış yönlendirmeyim. Doktorunuza sorun mutlaka