Onekim Semrasem valla canım normalde kına da yaktırmazlar hamile elleme de derler çocuk kızıl olur diye hint kınasını bilemiyorum postun yukarıda dursun 🙏
Depresif_polyanna Semrasem ben 16.haftada normal organik denilen boyayla boyadım. Hint kınası hakkında bilgim yok maalesef