Kızlar bir kaç saat önce 24 saatlik idrar testimin sonucu olması gereken sınırın 2 katı çıktı. Doktor en fazla 37 haftaya kadar bekleyebiliriz dedi. O da tansiyonum normal seyrederse. Şu an haftam 34 hiç bir gün doğum belirtim yok. Bebeğim normal doğum pozisyonunda 37 haftada hala bu durumda olursa açıklık falan yoksa sizce suni ile doğumu dışardan başlatıp normali mi denemeliyim yoksa direkt sezaryene mi girmeliyim? Birde 37 küçük bir hafta mı bebek küvözde kalır mı? Lütfen cevap verin kafam karman çorman😔