sdkersn Merhaba 16.haftamdayım fakat hala cinsiyetini öğrenemedik bugün tekrar gittim yok göstermiyor inatla her hafta gidiyoruz böyle siz kacıncı haftada öğrendiniz ?🌺
Nurseoz55 sdkersn oğlumda 15. Haftada öğrendim kızım 22. Haftada detaylı ultrasonda gösterdi kendini 💕
sdkersn 3boysmom geçen hafta erkek olarak şüphelenmişti bu hafta hekimimizin o şüphesi de tamamen ortadan kalkmış popodan kız da olabilir dedi 😂
rabia4235 sdkersn bana da başka bir yardımcı doktor sanırım erkek dedi asıl doktor yan dönük göstermiyor diyor hangisi doğru acaba kız olabilir mi 22 haftadayım
Nurseoz55 rabia4235 detaylı ultrasonda mutlaka gösterir net bişey diyemiyorum maalesef kardeşimin oğluna 33. Haftaya kadar kız dediler
3boysmom simssmom1 ne zaman büyük konuşsam basıma geldi ama rabbim isteyene versin inşallah ben hayatımdan memnunum. şimdi ikizler doğunca büyük ihtimal uzun süre hiçbişey düşünmem😂🙏
sdkersn rabia4235 18.haftada öğrendim ben utangaç bir kızmış ilk 12.haftalarda erkekten şüphelenmişti hatta
rabia4235 sdkersn yaa keşke bana da sadece şüphe dese iki oğlum var kızım olsun çok istiyorum artık ne düşüneceğimi bilmiyorum
sdkersn rabia4235 özele gitmiştim ben fark ediyor mu bilmiyorum sadece devlete bi kez gittim muamelesi çok kötüydü çok ilgisizlerdi o yüzden özel tercih etmiştim