Emirnokta Yarın sabah bebeği alacaklar .2.dogumum ve çok tedirginim kizlar nedense .doğum sonrası hislerimi yaşadıklarıimi yaplasirim sizinle inşallah
zetabloom Emirnokta ayy allah kolaylıkla kucagnıza almayı nasip etsin🙏🏻 dogumdan sonra yaşadıklarınızı bu postunuzun altına tekrar paylaşırmısınız 🙂🙂 Bende 2. Ye hamileyim ve 2. Sezeryanm olcak allah ın izniyle insallah🤲🏻
Katya1 Emirnokta hayırlı doğum olsun inşallah sağlıkla kucağına al bebişini stres yapma rabbim yardım ediyor 🌸
Emirnokta zetabloom sezeryanim çok kolay geçti hemende ayağa kalktım bebek kuvezde olunca git gel mecbur ayaklandim.suanda daha iyiyim .korkacak bir şey yokmuş .ama herşeyi bildiğin için biraz tedirgin oluyosun sadece Allah’ım sizide kolaylıkla kurtarsın insallah
Emirnokta Doğurdum canım bebek karnimda enfeksiyon almış.halen kuvezde 12 gün oldu .kavusamadik burayada yazamadım bugün kavuşacağız melegimle inşallah.
zetabloom Emirnokta 🤲🏻🤲🏻💓💓 cok geçmiş olsun biranönce iyileşirsiniz insallah Çok teşekkürler İnşallah benimde kolaylıkla geçer 🩵🩵