zahidersinela Kızlar bebğümün kalp atışı 6+5 te ögrendim ve doktor kan sulandırıcı iğneye başlıcaz dedi bugün aldım iğneleri ve başlamaktan korkuyorum şu ana kadar yerleşme kanamam bile olmadı ya iğneden sonra olursa diye korkuyorum sizce yapmalımıyım
sadece1selda @zahidersinela normal iğne yakıyor ve morartıyor korkma ben de kullanıyorum allah kolaylık versin sağlıcakla ilerlesin inşallah
zahidersinela sadece1selda yanma geçti hafif var ama korkuyorum kalp atışlarını geçen hafta duydum siz ne zamandır kullanıyorsunuz biz bugün 7+2 ydik
sadece1selda @zahidersinela benim pıhtılaşmam var bir kürtajım var hem hap hem iğne kullanıyorum 4+6 dan beri şuan 9.haftamdayım doğuma kadar devam 🥹
zahidersinela Zhrcyl sadece1selda bende 5 düşük yasadım sadece bu bebeğimin kalk atısını duydum korkuyorum o yüzden
zahidersinela Zhrcyl ya eşim bi yandan ben onun çocuğunu taşıyorum kendisi şuan iş sebebiyle şehir dışında watsap son görülmeyi kapatmış ve sürekli çevrim içi olmasına rağmen bana geç cevap veriyo
Zhrcyl zahidersinela tamam işte bu iğne sayesinde belki de sağlıkla kavuşacaksın gönlünü ferah tut doktoruna uy iğneyi her gün aynı saatlerde yapmaya çalış. İntermete yaz oku bu iğne nedir ne işe yarar anlayacaksın
bingaling562 zahidersinela kan sulandırıcı tekrar bir düşük yapmaman için veriliyor zaten. Tekrarlayan düşükler genelde pıhtılaşma bozukluğu nedeniyle oluyor çünkü. Bunu engellemek için kullanıyorsun. Sonrasında ağrı yanma morarma gibi şeyler de gayet normal. Panik yapıp kendi kendine kurma bence.
Papatya50 Canım buz 16 haftalık olduk 7. Haftadan beri kullanıyoruz ve doğuma kadar da devam edeceğiz hiç korkma yanma hissi sonrasında hafif ağrı çok normal ben artık koldanda vuruyorum ki farklı yerler olsun canım hep aynı yerden acımasın dıye
zahidersinela Papatya50 sağ salim kucagıma alayım başka hiç bişey istemiyorum sağlıklı olsun kızıma yoldaş olsun yeter
sadece1selda @zahidersinela bak kendi ağzına söylemişsin ilk defa kalp atışı duydum diye hiçbirşey bebeğinden önemli değil kendine stres yapıp kendini üzme eşin illaki evine gelecek o zaman hesabını sorarsın