Marayyy Kızlar catlatma iğnesinin 11 günündeyim daha öncekilere göre hayalet silik cizgi çıktı sadece 9. Günüm beta hcg 10 çıktı sizce varmıdır yoksa iğne etkisi gidiyor mu cok merak ediyorum basına gelenler bilgisini paylaşabilir mi
Ayseymen Marayyy ben hic test yapmıyordum heo adet gunumu bekliyordum ama doktorun söylediğini hatirlamiyorum inanki
Sahraelif Busracetin merhaba mesajları okurken online olduğunuzu gördüm benim iğneden sonr 9.günde 7.07 çıktı 11.gün bugün 3.60 çıktı bu değer yükselir mi ne olur biliyorsanız cevap berin
Deletedmom344 Marayyy Yarın bir daha kan versene kuzum bakalım yükseldi mi🤨İnşallah amaaa inşallah hamilesindir😍😍😍😍
Bendis Marayyy canım idrar testine güvenme benim 0 dı hcg cift cizgi çıkıyordu bence kan testi ver hamile olabilirsin
Busracetin Sahraelif ignenin etkisinin geçmesi 14 gun bazen de 16 gunu buluyor , bu deger igenden kaynaklaniyor da olabilir o nedenle birkac gun sonra tekrar test yapmaniz gerekir o zaman netleşir , simdi net bir şey söyleyemeyiz
Sahraelif Busracetin 😭Artık umudum kalmadı adet sancılarım başladı demin geçen 9 kala başlamıştı bu ay 8 kala yani Adet olacam belli oldu 😭