babyshark__ Kızlar 6haftalik bebişim cumartesi kaynımin düğünü var korse giymem bı sıkıntı olurmu acaba doktora bugün sorcaktim unuttum ya
Meral_63 babyshark__ korse değilde uzun elbiseyse şortlu tayt tarzı var ben ondan giydim 15 haftalıkken
edaabykl babyshark__ cok ince ve sıkmayan korseler var ben iki gun once giydim arkadasimin dugununde hic sıkmadı beni rahatsız bile etmedi bende 7+1
babyshark__ ylnydgd bende artık biraz bol abiye bakayım korse giymeye gerek kalmicak bir abiye bakayım
1kovakizi Ben haberim yokken korse giymiştim sımsıkı bişey olmadı ama öğrendikten sonra asla giymedim hiç doğru değil.şort tarzında daha bol olan boxer tarz korseler var onlar olabilir anca
Artemiss_ Bende doktoruma sorarak giymiştim. Sakıncası yok demişti. Ama aşırı sıkı tercih etmedim yine de. Tabi doktorunuza sormak en iyisi 😊
ylnydgd babyshark__ göğüs altından genişleyen elbiselerden almıştım ben 19. Haftada düğün için. O zaman belli olmamıştı pek