Eso1616 40 haftalıgım nerdeysr az önce tatlı yedim bol cikolatalı bunlar dogum sürecini etkilemez dimi sona yaklastıkca her seyi kafaya takıyor insan ya
Yldz_89 Eso1616 😁 yani şimdi ne desem bilemedim 40 haftalıksınız zaten süreci tamamlamışsınız doğurun yani ne güzel işte bebeğinize kavuşacaksınız 😍 bi tatlıdan da sanmıyorum doğum olsun vaktiyse eğer gelir zaten
Yldz_89 Eso1616 😁 yani şimdi ne desem bilemedim 40 haftalıksınız zaten süreci tamamlamışsınız doğurun yani ne güzel işte bebeğinize kavuşacaksınız 😍 bi tatlıdan da sanmıyorum doğum olsun vaktiyse eğer gelir zaten
3kedili2bebekli Eso1616 dogum şimdi başlarsa oh iyiki yemişim dersiniz olacagi o sadece o son yemek nedense unutulmuyor yani ben en son tost yemiştim kokusu burnumdan gitmez ☺️ bir de tatlı ya bol su içirir süt yapar 😂