Bende 23 haftadaym bu haftaya kadar sürekli çok fazla hissediyordum gün içinde 1 saat totalde hissetmediğin olmuyordu bile öyle çoktu bu hafta o kadar az ki gün içinde yok denecek kadar az . 33. Haftadaki arkadaşım 2. Gebeliği uyku düzenleri oluyo onlarında gündüz uyuyo olabilir hareketli olduğn zamanlarda uyur yada alanıda daralıyor fazla hareket hissetmiyor olabilirsin dedi