Reykzy yoo hiç öle olmadı ebe bastırarak kanı iyice temizdi sonra dikis attı normal doğum daha iyi çünkü hem3n kalkıp kızımı emzirebildim. Kayanam vardı yanımda hastanede yaşlı diye bebeğimle ben ilgilendim kendim götürüp topuk kanına aldırdım .sezeryan da bildiğim kadarıula kalkamıyor mussun sütun hemen gelmiyormuş .dikisim e dikkat ettim ılık suyla yıkadım her gün saç kurutma makineysa kurttum verdiği kremi sürdüm hemen toparlandim .kaynanam görümcem evde 2 gün kaldı 3 .gün kendi başima kaldı evde eşim 1 hafta yemek yaptı o kadar