Kocbuse65 akyosun silik bir çizgi görünüyor var gibi bir kaç gün sonra tekrarlayın ☺️👍🏻 hayırlısı olsun şimdiden 😘
derryaaneva edaabykl Sizde var mı benimde bat 6 ekim 1 Ekim’de yapmıştım böyle çıkmıştı 9.ekimde randevu aldım hastaneye gidicem
derryaaneva akyosun bende de böyle çıkmıştı bat bugün afa ben testi 1 Ekim’de yapmıştım 9 ekimde hastaneye gidicem sizin bebeğiniz varmis küçükmüş bide hayırlısı olsun inşallah
nurakseki Benimde yaptığım ilk gebelik testi böyle çıkmıştı şimdi 19 haftalığız 💕 hayırlı olsun bebeğini inşallah sağlıkla kucağına alırsın çok mimik daha
Buseea0279 akyosun eğer uzun beklettiyseniz kuruma olabilir 5-10 dk gibi süreleri var testlerin sonraki sürelerde çıkan sonuç doğru değil sanırım bende bşr kere yaptım test 10 dk negatifti 20. Dk da silik çizgi vardı bekletince böyle bir çizgi beliriypr evet
ssulebarlas Merhaba bende adetime 1 gün kala yapmistim boyle çıkmıştı 2 gün sonra kan testi verdim hamileyim 13 haftalık 🥰🤲 rabbim isteyen herkese nasip etsin
derryaaneva edaabykl yaaa çok güzel bende belirtu yok sadece mide bulantısı ve arada bı kasik ağrısı var o yüzden kesin vardir diyemiyorum