Bugün 32+1 kontrolüm vardı. Doktor kardiyolojiye görün ritmik bozukluk var dedi ve bir kaç haftadır böyle daralıyormuşum gibi hissediyordum. Biraz stres oldum. Aranızda var mı daha önce böyle benim gibi biraz boğuluyormuş böyle nefesi yetmiyormuş gibi hisseden😔