dilaraakk Yerleşme kanamasından kaç gün sonra beta yükselir kızlar sizlerin yerleşmeden kaç gün sonra kan testinde ya da kaset testte pozitif ya da silik gördünüz?
Seymabyrm dilaraakk ben bittikten 3-4 gün sonra vermiştim sanki ozamanda 1000 küsürdü betam cünkü yerlesme oldugunu anlayamadım
[silindi] Yerleşme kanaması ilk haftalarda olur sanırım betasi kaç olur hiç bilmiyorum ki belki bilen yazar
dilaraakk [silindi] internette yerleşme kanaması 12-14 gün sonra olur kanamadan sonra 2-3 gün içinde beta artmaya baslar diyor ama bilemedim ona göre kan vereyim diye düşündüm