HafVel merhabalar ben de şuan 19 haftalığım tam . İlk 3 ay düşük riskimden dolayı biraz zor geçirdim istirahat halindeydim genellikle eşim yardım etti eve ama kadın eli gibi olmadı tabi , 3 ay geçince ben temizlik yapmaya başladım evi baya temizliyordum her gün muhakkak doktora sorarak tatile gittim geldim düğün yaptık vs ardından yine temizliğe giriştim derken yoruluyordum , ağrı sebebiyle 17. Haftada gittim 28 mm ölçtü progestan başladık sadece yemek lavoba için kalkmama izin verdi , geçen de 33 mm ölçüldü , bu süreçte annem ve kayınvalidem yemeklerimi yapıyor eşim işten gelince ısıtıp hazırlıyor ben sadece yiyip geri yatıyorum çamaşır bulaşık ev iş vs hiçbir şey yapmıyorum ben de kendimi suçladım kendimi yorduğum için oldu diye ama genetik de olabilirmiş doktor bunu bir sebebe bağlayamayız dedi , Allah hepimizin yardımcısı olsun dua edelim hep birbirimize vaktinde sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşalllah 🤲🏻