Lavinia12345 Merhaba arkadaşlar 34+6 haftalık hamileyim Bebiş için fiyat performans olarak iyi olan anne yanı sallanan beşik arayışındayım Tavsiyelerinizi bekliyorum
Mamiko_2020 Daha 20 haftalığım ama ilk kızımdan tecrübeliyim bende arayıştayım şimdilik kiwinin modeli kafama yattı.Diğerlerinde ya sallamada sorun ya sallanırken bebiş çok fazla sağa sola sönme düşme oluyormuş vs kiwi modeli baya oturaklı model geldi bana