Beklenen adet tarihim 12 Ekim. Döngüm 35 40 gün falan. Test yaptım negatif çıktı. Pozitife dönme ihtimali var mıdır ? Bir de önerebileceğiniz bir şeyler var mı ? Eşim uzun yol şoförü o sebeple düzenli ilişki yaşayamıyoruz. Birliktelik yaşandığı zaman ne gibi şeyler yapıyorsunuz ? Kızıma 2. denemede hamile kaldım ama şu an ikinciyi planlıyoruz ve korunmayı bırakalı 6 ay oldu. Taktik lütfeeeeen 🙈🥹