_nejla_ dilaraakk yerlesme kanamasinyasamadim canim. Bugun yumurtlama sonrasi 12. Gunum yani regl 2 gun var kan testini bugun verdim. Insallah tutunur 🤲🏻
Sevim1902 _nejla_ çok sevindim hayırlsı olsun aynı zamanlar kimyasal geçirdik benim de regl gecikti inşallah darısı başıma😍
_nejla_ derryaaneva yaaa 🤗 tesekkur ederimmmm amiiinn insalllah🤲🏻 insallah seninde gebelik haberini alicaz 🥳🤗🤲🏻🤲🏻
visnelicheescake _nejla_ Benim bir kızım kızımdan sonra iki kaybım şuan dördüncü ama ikinci çocuğum hamileyim kan pıhtılaşması çıktığı için böyle kaybım olmuş kızımda böyle bir sorunum yoktu
_nejla_ visnelicheescake cok uzuldum canim yaa 😓 sonradan mi cikiyo kan pihtilasmasi bende cok korkuyorum bu durumdan burda cok okudum ilerleyen haftalarda kalbi duran filan
derryaaneva _nejla_ 2 gün kaldı hastaneye bakalm nolucak pek ümidim yok gibi yaa sadece arada mide bulantısı var başka belirti yok
visnelicheescake _nejla_ Genetik aslında bazen de sonradan cikabiliyormus bazı durumlara göre benim de sonradan oldu
_nejla_ derryaaneva oyle dusunme olumlu seyler getir aklina olcak insallah olmazsada bi sonraki aya dersin ama sen umutlu ol ki bebiste sana gelsin🤗🥰
derryaaneva _nejla_ bilmiyorum askm bakalm regl olmadım daha zaten olmazsam 2 gün sonra çıkıcak mi bakalm uyuyodm mide bulantısı yüzünden uyandım hâlâ da geçmiyor niye oluyo acaba
_nejla_ derryaaneva mide bulantisi bende de cok oluyo gun icinde ama gebelik icinncok erken bir belirti diye düşünüp gebelige baglamiyorum ama gebelikle alakasida olabiilir 🤷🏻♀️