annelik565656 her kalp deliği ve ufurum korkulacak bir şey değil güzel anne, üzme kendini 💐 kalpteki deliğin yeri, boyutu ve cinsi önemli.
kalp deliği bende var. 33 yaşındayım, kucukkenn daha çok ve büyükmüş zamanla ve uygun kosullar altında büyüdüğüm için küçülmüşler. İlk bebeğimi normal doğurdum, ikinci ameliyatla oldu. Tabi ki diğer insanlar gibi kosamiyorum bazı işleri yapamıyorum vs vs ama gayet sağlıklıyim💪🏻 uzuuun ya da kısa fark etmez koşmak hayal bana fakat uzun doğa yürüyüşleri yapabiliyorum🩷