 Sizce pik mi
Sysymom Pik olmaya çok yakın değerlendirin bugünü askim 😌🩷
Değil canım
Admsarzu teşekkür ederim kuzum ama gün aşırı değerlendirmeyi öneriyorlar sanırım değil mi
Sysymom evet canım aynen öyle