Kızlar bir oğlum var bir oğlum daha olucak inşallah 26+3 teyiz. Sezeryan doğum ikiside. Eşimle bu konuda anlaşamıyoruz. Başka çocuk asla istemiyoruz. Ben de kendimi kısırlaştırmak istemiyorum ama çocukta asla istemiyorum. Eşimde istemiyor. Fikrim de değişmez çünkü hamilelik bende berbat geçiyor tek çocukta kalmak istiyordum zaten. Süpriz oldu. iki hamileliğimde de enfeksiyonlarla yaşıyorum. Doğum ayrı , bakacak kimsem yok ayrı, uzaktayım desteksizim ayrı, doğumdan sonra büyütmesi çok zor gürültü ses kaldırabilen bir yapım yok. eşime diyorum ki ya bağlatayım ya spiral+prezervatif ile ömür boyu korunalım asla kondom kullanmam sevmiyorum nefret ediyorum diyor bağlat diyor ki bugüne kadar da asla kullandıramadım zaten . Çevremde herkes te saçmalama bağlatırsan geri dönüşü olmaz diyor zaten asla istemiyorum artık ki bu devirde iki çocuk kafi. Maddiyatımız da buna göre zaten. Lütfen empati kurarak ne yapsam diye yardımcı olur musunuz ?