Dryatpzglu Miğde sıkıntısı olup da lansor kullanan varmı ? Bi zararı olur mu ? 37+6 haftalık hamileyim
Depresif_polyanna Dryatpzglu bu aşamadan sonra sıkıntı olacağını sanmıyorum sanirim doğumuna az kalmış. Yinede doktoruna danış
Ecearya Dryatpzglu doktoruna sormadan o ilaci sakin icme. Arkadasim kurtaj olmustu pihti atmasi icin o ilaci vermislerdi.
Reykzy Dryatpzglu lansor mide koruyucu olarak kullanıyodum ben önceden hamile kaldıktan sonra alma dedi doktorum gaviscon şurup falan içebilirsin
Depresif_polyanna Ecearya burada 20.haftadan itibaren lansor ve nexium kullananlar var.doktorlari vermiş dediğin gibi bisey olsa riske atarlar mıydı? Dediğin farklı bsey olabilir. Son haftaları zaten doktoruna danissin
Dryatpzglu Reykzy evet bende kullanıyodum. Gaviscona başlamıştım am yanıma almamışım. Çok şükğr gerek kalmadı 🙏🏻
Sydcan41 Dryatpzglu ben hamıleliğimden öncede kullanıodum lansoru gastrırt bar ıcemden yemek bıle yesem cok fena oluyo hamılelgmdede devam ettm doktorm B grbundan bı zararı olmaz dedı 37 haftya gırıcm bı sıkıntı olmadı