Xsevgi53 başınız sağ olsun. Normal geçilen x rayler metal dedektörü onlar sıkıntı yaratmıyor diye biliyorum. Bazen ikinci kere sokulan tüp gibi x ray ler var onlar sorun olabiliyor sanırım. Ya da çantaları koyduğumuz bantların içi. Kanamanız varsa doktor kontrolünde gitseniz daha uygun bence. Geçmiş olsun.