gsgsh Merhaba arkadaşlar yeniyim ve birsey sormak istyorum Beta değerim 106 çıktı adetim 2 gun var kimyasal olma ihtimali ne durumda bircokkez kimyasal geçirmiş biriyim ama bu değeri görmedim bilgilendirirseniz çok sevinirim
sme503_ gsgsh benim öğrendiğimde değerim 10 du hiç strese girme sakın 2 günde bir kan ver artma güzelse sıkıntı yok
ErsBegAs gsgsh ben adete 2 gün kala 92 idim şu an bebişim ayağımda uyuyor gayet iyi takma kafana 2 gün sonra aynı yerde ver aynı saatte 🥹
Dinolisoo Adetine 2 gün varken beta iyi bence. 2 günde bir test vermen gerekiyor kimyasal olup olmadığını anlayabilmek için. Yükselmezse kimyasal sayılır. Yoksa beta düşük değil.
gsgsh ErsBegAs takip için test yapıyorum sabah yaptığım test kırmızıydi baya baya ama az önceki yaptığım testin rengi çok silik kimyasalami döndü yine 😣