nurssmom busrataskesen benim şeker yüklemesinde şekerim çıkmadı ama şimdi gece 3,te yemek yedim 5 saat geçti 120 çıktı. Ne güzel şeker çıkmadı diye diyeti bıraktım bu zamana kadar hep diyetle geçmişti şimdi tekrar başlıcam galiba
busrataskesen Ben de akşamında muz falan tüketmiştim ama dahiliye ye gitmedim henüz diyet yapmaya başladım bugün meyve yeme dedi doktor ama her meyveymi Yemem yasak acaba