38+5 te kontrole gittiğimde kafasını sağ kasığıma bastırdığını kanala girmediğini söylemişti. Eliyle bebeğe pozisyon verip çevirmeye çalıştı ama kızım tekrardan başını sağa yasladı. Yarın kontrolüm var bakalım bu sefer nasıl bir pozisyonda karşılayacak😂