Babyboy3 Merhaba guzel anneler , Filiz asite kaçıncı hafta da başlanır hamile olduğumu öğrendim ama doktora gitmedim
burcuuemre Babyboy3 hemen başlamalısın genelde gebelik düşünmeden 3 ay öncesi başlanması gerekiyor ama biz kadınlar bazen üstüne düşmüyoruz Folik asitin büyük önemi var doktora gitmeyi beklemeden hemen bir eczaneden alabilirsin
Kocbuse65 Babyboy3 benim bildiğim hamilelikten önce başlanıyor hamilelikte bence kendi doktoruna sor ona göre verir . Sağlıkla kucağına al bebişini 😘
burcuuemre Babyboy3 canım eczacı hamilelik öncesi veya hamileyken olan Folik asit öneriyor sende içeriği zengin olan bir Folik asit bakıp alabilirsin benim kullandığım biraz pahalı ama içeriği zengin negenesis ama en doğru bilgiyi eczacı yada doktor verir
Minasuu22 Babyboy3 hemen başlayabilirsin canım eczaneden aktif folat formunda olanı alıp ona başlarsan daha iyi olur 🌸
rvsss Babyboy3 ben gebe kalmadan üç ay öncesinden başlamıştım gebe kaldığım ay folik asitim bitince almamıştım kanda gebelik çıkınca doktor acilen başlaman lazım demişti