esmaunal06 ben çağsuda yaptırdım gayet memnundum 1 saat felan sürdü eşimde içerdeydeydi flaş bellek istediler fotoğrafları felan koymak için yüzünü göremedik baya uğraştık doktor felan da ama olmadı muayeneye geldiğinde tekrar bakalım dedi kâğıt verdi muayene gittiğimde direk ilgilendi etti ama gene maalesef pozisyondan dolayı göremedik evet çok pahalı 6 bin tl vermiştik ama baya güzel her şeyi anlata anlata yaptı ben çok memnun kaldım