Katya1 bende 36+5 de 4 cm açıklıkla gitmiştim kendi sancılarım vardı ama zerre can yakmıyordu akşam 11 gibi gittiğim için nöbetçi doktor vardı hemen suni verip doğurtmak istedi ama ben kendi doktorumu beklemek istedim sabah 7.5 a kadar sıfır acısız 8 cm olmuştum doktorum geldiğinde çok az kalmış biraz suni alıp hızlandıralım dedi 7.5 da taktılar 7.55 de doğumhaneye girdim 08.00 da oğlum doğdu 3.200 🙏🏻 suyunuz patladıktan sonra sancılar çok zorluyor aslında yoksa suni ve normal sancı arasında pek fark yok acı olarak belli bi açıklığa geldikten sonra doğuma yakın çok şiddetli sancılar oluyor o da doğal akışta öyle olmalı ki ıkınma hissiniz gelsin ve bebek çıksın diye ☺️ inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🥰