Melisssa3 Canım hiç bunu düşünme doğuncaya kadar hep bir risk var fakat şöyle düşününce insanın içi rahatlıyor. 1 dakika sonrasının ne olacağını da bilmiyoruz. Başımıza ne gelecek, hasta mı olacağız, düşecek miyiz vs. Nefes aldığımız her an risk varken riski düşünmek hayatı kendimize zindan etmek demek 😍 Hamileliğini bunları düşünmeden geçirmek en iyisi