Ggulayk Kızlar ikili sayılara geldim son 61 normal doğum düşünüyorum bu benim ilk bebeğim yapabilirmiyim bilmiyorum ve sigarayı da ne yazık ki bırakamadım çok zorlanır mıyım ?
minikari Ggulayk aynısını ben de düşünüyorum iki yol var ama iki yolda berbat geliyor düşündükçe kötü oluyorum 😭
Duduuuu Benim de ilk doğumum 42 gün kaldı. Sürekli yaparım doğururum diyordum ama sanırım yalancı sancılar başlayınca ben buna dayanamıyorum onun ağrısana nasıl dayacakacağım diye düşünmeye başladım. Yaparız inşallah Allah güç veriyor.
minikari Duduuuu ben de bi iki gün önce adet sancısına benzet ağrılar çektim korkudan acile gittim kasıklarda baskı vardı o an ona dayanamadım onun stresine yalancı sancı mı enfeksiyonumu bilmiyorum şimdi daha iyiyim ama normal doğumdan daha da korkar oldum Allah yardımcımız olsun benimde 80 günüm var 🥲
Duduuuu minikari Ya aynı ağrı sanırım sanki regl başlayacakmış gibi bu böyleyse o nasıldır diye düşündüm. Bir de gerçekten regl olmaya olmaya sanki ağrısını unutmuş gibi hissediyorum 🌝 Çok şükür şu an ağrılarınız geçtiyse ama sanırım sonlara doğru tekrar başlıyor. Allah yardımcımız olsun 💜