monaroza Merhaba 35+5 hamileyim birkaç saattir regl sancısı gibi sancım oluyor ara ara ve midem bulanıyor doktoruma yazdım ama daha cevap alamadım tavsiyesi olan var mı geçmezse hastaneye gidicem
Katya1 monaroza 35+6 dün gece bnmde ağrım vardı bugün doktora göründüm 3 cm açıklık varmış takipteyiz bakalım ne olcak🥹
monaroza Katya1 Çok geçmiş olsun bende sonrasında acile gittim gece geçmeyince bir sorun yok dediler dün 36 haftalık olduk cumartesi de kontrolüm var bakalım
Simsiyahh monaroza rica ederim ne demek bebeğiniz iyi olsun sizi iyi olun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
monaroza SuEr_Tu1512 Nst ye girdim sancı falan yok ağrı çıktı biraz o zaten birkaç haftadır vardı yarın da kendi doktorumda kontrolüm var bu ikinci doğumum zaten benim sezaryen olacak bakalım belki tarih belli olur artık şimdi iyiyim ama sancı da bulantı da geçti