Annegibi2006 öncelikle geçmiş olsun, allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı. Benimde 2.gebeliğim.ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım hemende hamile kalmıştım. Bukez 2 sene istedik öyle hamile kalabildim. 5+1 de yoğun ve kırmızı regl kanaması gibi bi kanamayla doktoruma koştum. Kanama alanı varmış. 2 doz iğne vuruldum. O günden beride günde 2 defa progestan fitil kullanıyorum. En son geçen hafta gittim 7+2 de, kanama alanı küçülmüş dedi. Kalp atışınıda duydukm elhamdülillah. Fitile ve bol bol dinlenmeye devam dedi. Sadece 4 gün geriden geliyor. 7+2 de 6+5 gözüküyordu. Doktorum 1 haftaya kadar sorun etmiyoruz dedi🥲 çarşamba yine kontrolüm var. Sıkı takibe aldı. Umarım herşey yolundadır..