Septembersss minenur8 evet var amahenüz çok yeni, 2 gün sonra tekrar kan verip artışa bakmalısınız. Hayırlı olsun🩷
minenur8 YyyyYasemin çok teşekkür ederim canım 🥰 beta değerim biraz düşük umarım herşey yolunda gider 🤗
Pkosluaday minenur8 benimde bugün değerim 17,5 çıktı korkularım tabiki var inşallah kolaylıkla bu süreci atlatırız 🥹
minenur8 Pkosluaday Adet tarihiniz ne zaman umarım canım birbirimize haber verelim 2 gün sonra tekrar kan vericem
Pkosluaday minenur8 ben en son 28 ağustosta oldum 3 eylülde bitti ama pkosluyum ondan dolayı geç yumurtlama olduğunu düşünüyorum sizin ne zMandı
minenur8 Pkosluaday Bat benim bugün ama benim adetim düzenli o yüzden kan verdim doktorla görüştüniz mü
1melekannesi3858 Mismis35 canim regl olacağımız günde gecikme gününü sayarken sayılıyor mu yoksa ertesi günden mi sayiliyo bende hamileyim cuma kese için gidecem de regl olacağım gün sayılıyor mu sayılmaz mı bilmiyorum
Mismis35 1melekannesi3858 regl olacağın gün gecikmenin ilk günü oluyor diye biliyorum. Ay yeni gördüm kusura bakmayın lütfen 🙏🏻