35+2 haftalık hamileyim, genel olarak bu zamana kadar hareket etmede iş yapmada zorlanmadım, hafif bel ağrısı dışında ağrım olmadı, ama yaklaşık 20 saattir karnımın alt kısmında özellikle sağ tarafta hiç geçmeye ağrı var, yatsam da geçmiyor, ne oturabiliyorum ne de dik yürüyebiliyorum, bu haftalarda bu kadar ağrı olması normal mi, dinlenince azalır diyorlar ama hiç azalmadı. Karnım da düzensiz aralıklarla sertleşiyor. Bebişin hareketleri düzenli devam ettiği için hastaneye gitmedim, sizce gitmeli miyim?